...

Handelsbetingelser

Handelsbetingelser for Ducator ApS Erhvervsportal. – www.erhverv.ducator.dk 

  

Generelle betingelser 

Disse handelsbetingelser gælder for alle køb foretaget på erhverv.ducator.dk, – Ducator Erhvervsportal. Ved køb accepterer du som kunde disse betingelser. 

  

Ducator ApS 

CVR: 37703680 

Karlsgavevej 28 

3300 Frederiksværk 

E-mail: info@ducator.dk 

Telefon: 7199 5138 

_________________________________________________________________________________ 

1.0. Betalingsmetoder. 

1.1. På erhverv.ducator.dk accepterer vi følgende betalingsmetoder: 

  • EAN betaling 
  • Faktura betaling 

1.2. Alle priser er eksklusiv 25 % moms og angives i DKK. Faktura og EAN betaling udstedes når varer afsendes fra Ducator’s lager, og indbetaling af faktura og EAN betaling skal ske som udgangspunkt efter 8 dage netto, medmindre andet er aftalt om betalingsfrist. Overholdes disse frister ikke, vil manglende betaling blive overdraget til indkasso. _________________________________________________________________________________ 

2.0. Forsikring og Levering. 

2.1. Ducator ApS dækker forsikring af varer under transport indtil modtagelse. Risikoen overgår til køber ved levering. 

2.2. Ducator Erhvervsportal: Leveringsaftaler skræddersyes til erhvervskunder, men som udgangspunkt uden anden aftale gælder punkt 2.1. 

2.3. Levering i tidsrummet: Ducator ApS kan levere varer i tidsrummet 10:00 – 16:00. Der kan ikke garanteredes et fast leveringstidspunkt på dagen, så det er op til køber at være til stede ved levering i tidsrummet 10:00 – 16:00. 

2.4. Alle produkter på Ducator Aps’s erhvervsportal, bliver leveret i en standart indpakning, så det er op til købers pligt at behandle produkterne varsomt. 

2.5. Ved Levering med Post Danmark kan du forvente at der er 2 – 3 dages levering. 

_________________________________________________________________________________ 

3.0. Fortrydelsesret. 

3.1. For Ducator Erhvervsportal aftales fortrydelsesretten individuelt. Der er som udgangspunkt ingen fortrydelsesret med bestillinger igennem erhvervsportalen, da alle varer er beskrevet nøje, og køber har mulighed for at rådføre sig med Ducator gratis i dag timerne mellem 07:00 – 17:00 alle hverdage. 

3.2. Bestillinger udenfor tidsrummet 07:00 – 17:00 kan man fortryde købet frem til næste dag klokken 07:00 til 08:00 ved at fortage et opkald og få købet annulleret hos Ducator ApS. 

_________________________________________________________________________________ 

4.0. Reklamationsret. 

4.1. Ved Køb på Ducator’s Erhvervsportal er der ved udgangspunkt kun 6 måneders reklamationsret, medmindre andet er aftalt. 

4.2. Undersøgelsespligt og reklamation  

Køber skal straks ved udleveringen eller modtagelsen af varerne, og altid inden varerne tages i brug, gennemgå de leverede varer for at sikre at de er uden mangler og skader. 

4.3. Hvis Køber i forbindelse med sin undersøgelse af varerne konstaterer, at der er mangler eller skader ved varerne, skal Køber straks give Sælgerbesked om manglerne eller skader. Ved øvrige mangler, herunder skjulte mangler, som først viser sig på et senere tidspunkt, skal Køber reklamere straks efter at Køber burde have opdaget manglen og senest 1 uge efter levering har fundet sted. Efter følgende er der ingen reklamationsret. 

4.4. Varer kan kun returneres efter forudgående aftale og skal være i original emballage. 

 _________________________________________________________________________________ 

5.0. Persondatapolitik. 

Ducator ApS behandler persondata i overensstemmelse med persondataloven. Se vores fulde persondatapolitik på vores [persondatapolitik]. 

 _________________________________________________________________________________ 

6.0. Køb og salg af telefoner. 

6.1. Uanset om det er brugte eller nye telefoner har køber ingen mulighed for returnering af telefoner, da alle telefoner sær bestilles hos Ducator ApS’s leverandør. Det vil sige, at når køber har besluttet sig for at bestille nye og brugte telefoner, så er der ikke nogen fortrydelsesret. 

6.2. Det er købers pligt at nøje oplyse på mail hvilken stand køber ønsker telefonen i hvis de er brugte, det samme gør sig gældende for refurbish telefoner. 

6.3. Der følger som udgangspunkt intet tilbehør med til brugte eller refurbish telefoner, hverken kabel, adpter ect. 

6.4. Telefoner bliver leveret for Ducator i en bubblerap pouch. 

6.5. Refurbish telefoner har altid fast pris, selvom du er “Bronze” –  “Sølv” – “Guld” kunde, rabatterne er ikke forbeholdt køb af refurbish telefoner.

6.6. Refurbish telefoner skal bestilles på mail, og kan ikke bestilles i gennem erhvervs portalen – Mailen som telefonen skal bestilles i gennem er: info@ducator.dk og skal være “ATT: Køb af refurbish telefon”.

_________________________________________________________________________________ 

7.0. Special ydelser. 

7.1. MDM: 

Ducator ApS hæfter ikke for virksomhedens data, på enheder er er sat under administration, ej heller uden for administration. Ducator ApS hjælper virksomheder med opsætning af administration, på virksomhedens mobile enheder, eller stationære computere, via an såkaldt MDM server, som Ducator ApS ejer.** 

Virksomheden hæfter selv for breach, og bærer selv ansvaret for at oplyse det til Datatilsynet. Forkert opsætning af MDM eller Enrollment opsætning er virksomhedens ansvar, da virksomheden selv står for kodningen, sammen med Ducator ApS, af virksomhedens MDM server og Enrollment opsætning.** 

Virksomheden ejer ikke MDM serveren og dens funktioner, dog ejer virksomheden eventuelle DEP server og Apple Business kontoer. Virksomheden giver Ducator ApS mulighed for at fortage Drift og Vedligehold, samt ændringer i opsætning pr. efterspørgsel af virksomheden til Ducator ApS, på Ducator ApS’s MDM server. 

Her er tale om konfigurationsfiler der uploades til virksomhedens enheder, så de ønskede funktionaliteter opnås. Virksomheden eller virksomhedens IT ansvarlig, beslutter hvordan virksomhedens opsætning af enheder skal være, i samarbejde med Ducator ApS. 

Ducator ApS og virksomhed/It ansvarlig konfigurere de konfigurationsfiler til de forskellige serverer i samarbejde – og Ducator ApS betales for at efterse månedligt, om server og de tilsluttet enheder, køre som virksomheden har besluttet. 

Ducator ApS hæfter ikke for misbrug, eller Hackerangreb på virksomhedens data og enheder, ej heller for tabt data, eller breach.** 

Ducator ApS udfører kun ændringer beskrevet af virksomheden eller dennes IT ansvarlig. Det er derfor vigtigt at virksomhedens It ansvarlig er tegningsberettiget, og er i rette til at bede Ducator ApS om ændringer på Ducator ApS’s MDM server. 

Ducator ApS er ikke erstatningspligtig for noget af det ovenstående. 

7.1. Levering. 

Ducator ApS leverer konsulent ydelser vedr. opsætning af MDM løsninger til virksomheder, for at virksomheden bedre kan beskytte deres mobile enheder, samt virksomhedens data. 

Med MDM-løsningen kan du: 

  • Nemt enrolle og opsætte nye devices 
  • Integrere til Active Directory 
  • Integrere til Apple DEP(Device Enrollment Program), Samsung Knox, Google Zero Touch, LG Gate og Sony MDM API 
  • Konfigurere profiler til de forskellige medarbejdergrupper 
  • Lave policies og regler på en enkel og intuitiv måde 
  • Wipe og lokalisere devices 
  • Opdatere devices og apps 
  • Etablere secure container for at beskytte og adskille data 
  • Black- og whitelistning af apps 
  • Kryptere e-mails og virksomhedskommunikation 
  • Konfigurere kiosk-mode (på Android-enheder) 
  • Åbne op for Bring Your Own Device (BYOD) 
  • Beskytte imod Malware, Ransomware, Phishing og PUAs 
  • Håndtering af Web Protection og Web Filtering 
  • Få et samlet overblik og rapportering i et meget overskueligt Dashboard 
  • Ducator ApS hjælper med at indhente D-U-N-S nummer på virksomheden, for oprettelse af Apple Business 
  • Ducator ApS hjælper med opsætning af MDM server 
  • Enrolle brugte enheder, som hjælper miljøet. 

Virksomheden binder sig for løbende måned, plus en måned for samarbejde, og skal opsiges med udgangen af foregående måned. DVS at, ønsker virksomheden eksempelvis, at stoppe samarbejde med Ducator ApS, som konsulent på Ducators ApS’s MDM Server og Enrollment program med udgangen af Juni måned 2020(Sidste hverdag), så skal Ducator ApS oplyses alledede med udgangen af Maj måned 2020(Sidste hverdag), for at have tid nok til at overdrage oplysninger til virksomheden og eventuelle logins, så virksomheden kan komme videre med en anden løsning, eller ned lukke for administration af virksomheden enheder. Dette tidsforbrug faktureres kunden ligeledes. 

Virksomheden bliver tilbudt at Ducator ApS kører en Miradore MDM platform til administration af virksomhedens enheder. Virksomheden giver samtykke til at der uploades en applikation på alle virksomhedens enheder, fra Miradore, som bruges til at holde enheden online, samt sende Pushbeskeder til brugeren.** (Denne applikation er nødvendig for at systemet kan fungerer) 

Virksomheden tilbydes samtidig oprettelse af Apple Business, med mindre virksomheden allerede har en Apple Business løsning. Dette punkt er nødvendigt for at IOS enheder kan enrolles i DEP mode og kan administreres af en MDM server. 

Til den oprettet Apple Business løsning, har virksomheden mulighed for at enrolle brugte IOS enheder, dog skal enheder vær efter produktionsåret 2011. Virksomheden kan købe brugte enheder af Ducator ApS, for derefter at enrolle i sin Apple Business løsning, og kan fjernekontrolleres via virksomhedes MDM server.** 

Dog skal virksomheden være opmærksom på at, ved enrolling af brugte IOS enheder, er der en fortrydelsesret på 30 dage, inden virksomheden har mulighed, for at undgå at IOS enheden kan enrolles 100%, uden at administrationen kan fjernes – og derved indgå i virksomhedens Apple DEP enrollment program, via virksomhedens Apple Business konto/platform.** 

Ducator ApS tager forbehold for muligheden af tilsyn på enheder der er uden for Wifi, roaming eller operatør dækning. For at Ducator ApS kan yde sin service, forpligter virksomheden sig til at sørge for at enhederne er inden for dækning og Ducator ApS kan udføre sine ydelser som aftalt.** 

7.2. Priser og betaling. 

Konsulentimer Ducator ApS bruger på at hjælpe Virksomheder, som konsulent – faktureres til kr. 1200,00 ex moms pr. påbegyndt time. 

Konsulenttimer er ikke omfattet af reparationer af mobiltelefoner, tablets samt computer. Der faktureres en teknikkertime til kr.495,00 pr. påbegyndt time. 

En konsulenttime kan består af eksempelvis: 

  1. Indhentning af D-U-N-S nummer, som bruges til at oprette Apple Business.
  2. Oprettelse og opretning af MDM server.
  3. Oprettelse af konfigurationsfiler.
  4. Enrolling af enheder i MDM
  5. Upload af Applikationer til enheder.

Samt meget mere. 

Drift af virksomhedens enheder i Ducator ApS’s MDM server. Hos Ducator ApS koster en enhed kr. 24,00 excl moms pr. enhed – pr. måned. (Dette er et fast månedligt beløb, så længe Ducator ApS arbejder som konsulent på virksomhedens MDM og enrollment program – OBS! Ducator ApS ejer MDM server, som virksomheden enheder administreres fra.) 

DVS at eksempelvis: Hvis virksomheden har 200 stk. telefoner som er enrollet i virksomhedens MDM og enrollment program(OBS! Ducator ApS ejer MDM server, som virksomheden enheder administreres fra.), og Ducator ApS opdaterer og vedligeholder via virksomhedens MDM system(OBS! Ducator ApS ejer MDM server, som virksomheden enheder administreres fra), fakturerer Ducator ApS 200 gange kr. 24,00 excl moms – ialt kr. 4.800,00 excl moms. 

Skal telefoner, tablets eller computer enrolles, eller brugerprofiler/medarbejdergrupper oprettes, flyttes, opdateres mv – faktureres virksomheden for konsulenttimer af kr. 1200,00 excl moms. 

Ved endt samarbejde skal virksomheden oprette en ny MDM server hos en anden udbyder og selv sørge for, at få oprettet nye administrationsfiler og konfigurationsfiler, da disse ved endt samarbejde ikke længer, vil have mulighed for at styres, med den nye MDM løsning. DVS at virksomheden ved endt samarbejde med Ducator ApS, ikke har administration af deres enheder, indtil virksomheden etablerer en ny MDM server. 

Ducator ApS tager forbehold for ændringer i opsætning og muligheder fra Apple DEP(Device Enrollment Program), Samsung Knox, Google Zero Touch, LG Gate og Sony MDM API.** 

Virksomheder har som udgangspunkt betaligsfrister, på netto 8 dage hos Ducator ApS. 

Ducator ApS benytter Danske Bank. Regnr. 3409 –  Kontonummer 11904572 

Databehandling. 

Ducator ApS beholder ingen følesome oplysninger, dog beholder Ducator ApS oplysninger til brug for at løse opgaver, som konsulent for virksomheden. Ved endt samarbejde returneres og slettes oplysninger til brug for løsning af opgaver som konsulent for virksomheden, og kan ikke generhverves. 

Ducator ApS downloader intet fra virksomhedens server, platforme osv – medmindre der er givet tilladelse fra virksomheden, eller den tegningsberettet It ansvarlig for virksomheden 

Retningslinjer for GDRP lovgivningen overholdes. 

Kontakt. 

Ducator ApS kan kontaktes på følgende måde: 

  • Via Podio. (1-3 dages responstid.) 
  • Via email – info@ducator.dk (1-3 dages responstid.) 
  • Via telefon. +45 71 99 51 38. (Kun for Ducator MDM Premium kunder) 

  

Ændringer. 

Ducator ApS forbeholder sig retten til at ændre handelsbetingelser så ofte at Ducator ApS har behov, og kan ændres ensidigt og uden invendinger fra nogle. 

Misligeholdelse. 

  • Manglende betaling 
  • For sent betaling af faktura fra Ducator ApS 

Disse punkter afvikler samarbejdet med Ducator ApS og virksomhedes enheder fjernes uden varsel fra Ducator ApS’s MDM server, og er således uden administration, og blottet for trusler, firmaets data blottet og enhederne for tyveri. Det er vigtigt at virksomheden overholder disse forpligtigelser. 

7.3. Forbehold. 

  • Punkter beskrevet og slutter med ** 

  

Leveringshindringer af Force Majeure karakter. 

Ducator ApS er ikke forpligtet til at levere eller betale erstatning til virksomheden såfremt levering hindres eller gøres uforholdsmæssig vanskelig eller bekostelig på grund af uforudsigelige hindringer, der indtræffer efter aftalens indgåelse; Som eksempler kan nævnes: Leverandør konkurser (MDM udbyder som Ducator ApS benytter går konkurs, eller lukker,) Ændringer i afgifter, mobilisering, krig, konflikt på arbejdsmarkedet, konflikter i landet hvor udbyderen af MDM server Ducator ApS benytter, epidemier, nedbrud på net i det pågælende land udbyderen befinder sig i, hvor Ducator ApS benytter MDM server.** 

Lov og værneting. 

Enhver tvist mellem virksomhed og Ducator ApS – herunder fortolkning af Ducator ApS’s handelsbetingelser vedr. Ducator Entreprise DEP MDM Enrollment Program – afgøres af de ordinære danske domstole. 

_________________________________________________________________________________ 

7.4. Helpdesk 

7.4.1. Generelt 

Disse handelsbetingelser gælder for alle ydelser leveret gennem Ducator ApS’s Helpdesk til erhvervskunder via portalen erhverv.ducator.dk. 

7.4.2. Ydelsens omfang 

Helpdesk-ydelser inkluderer support og teknisk assistance relateret til de produkter og tjenester, som Ducator ApS tilbyder. 

7.4.3. Tilgængelighed 

Helpdesk er tilgængelig på hverdage fra kl. 09:00 til 17:00, medmindre andet er aftalt. 

7.4.4. Pris og betaling 

Prisen for Helpdesk-ydelser fastsættes i den individuelle kontrakt eller efter gældende takster. Betaling for abonnementsbaserede ydelser opkræves månedligt forud. 

Hvis intet er aftalt, er standartprisen: 

  • Fjernsupport: 495,00 kr. Pr time. 
  • Ud kørende support: 990,00 kr. Pr time. Uden kørsels tillæg. 

7.4.5. Anvendelse af Helpdesk 

Køber har ret til at benytte Helpdesk i overensstemmelse med de aftalte vilkår. Misbrug eller uautoriseret brug kan medføre begrænsning eller ophør af ydelsen. 

7.4.6. Fortrolighed 

Alle oplysninger udvekslet i forbindelse med brugen af Helpdesk behandles fortroligt og vil ikke blive videregivet til tredjepart uden samtykke. 

7.4.7. Ansvarsfraskrivelse 

Ducator ApS er ikke ansvarlig for indirekte tab eller følgeskader som følge af rådgivning givet gennem Helpdesk, medmindre andet følger af ufravigelig lovgivning. 

7.4.8. Ændringer 

Ducator ApS forbeholder sig retten til at ændre i handelsbetingelserne med rimeligt varsel. 

7.4.9. Lovvalg og værneting 

Disse handelsbetingelser er underlagt dansk ret, og enhver tvist skal afgøres ved de danske domstole. 

_________________________________________________________________________________ 

8.0. Cookies: 

Vi anvender cookies med det formål at optimere webshoppen og dens funktionaliteter, samt at forbedre markedsføring til fordel for kunden. 

Al form for brug af cookies foregår fuldstændig anonymt og du kan til enhver tid slette dem igen. Du kan også vælge at slå brugen af cookies 

fra i din browser. 

8.1. Ret til sletning: 

Du har til enhver tid ret til at anmode om indsigt i de personoplysninger, vi har registreret om dig, og du kan kræve at få rettet fejlagtige oplysninger. Ligeledes kan du anmode om at få slettet dine personoplysninger før udløbet af opbevaringsperioden, såfremt sletning ikke strider imod anden lovgivning, som Ducator ApS er underlagt. 

Ducator ApS er forpligtet til at beskytte dine persondata og sikre, at de behandles i overensstemmelse med Databeskyttelsesforordningen (GDPR) og den danske databeskyttelseslov. 

_________________________________________________________________________________ 

9.0. Værneting og lovvalg: 

Køb af varer på Ducator.dk er undergivet dansk ret. Enhver tvist mellem køber og Ducator.dk – herunder fortolkning af Ducator.dk’s handelsbetingelser – afgøres af de ordinære danske domstole. 

_________________________________________________________________________________ 

10.0. Ændringer af Handelsbetingelser 

Sælger forbeholder sig ret til at ændre handelsbetingelserne uden forudgående varsel. 

10.1. Forbehold 

Ducator tager forbehold for tastefejl, prisændringer, udsolgte varer og tekniske fejl der kan forekomme på erhvervsportalen. 

Ducator forbeholder sig til enhver tid retten til at ændre de generelle vilkår og betingelser. 

_________________________________________________________________________________ 

11.0 Force Majeure. 

I tilfælde af force majeure – d.v.s. strejke, lock-out, ildsvåde, oversvømmelse, større maskinskader, krigstilstand, udkørselsforbud, beslaglæggelse, ishindringer, havari, forlis under transporten eller andre hændelser som sælger, ikke er herre over – er sælger berettiget til at annullere eller udskyde effektuering af ordren. Køber kan hverken i tilfælde af annullering eller udskydelse af effektuering kræve skadeserstatning eller fremsætte noget krav i øvrigt mod sælger. 

_________________________________________________________________________________ 

12.0. Brugen af erhvervsportalen. 

Der kan forekomme nedbrud af erhvervsportalen i længerevarende perioder, der fortages ofte ændringer i form af opdateringer, som enten kan virke sløvende på erhvervsportalen eller delvist eller helt nedlukning. 

Seraphinite AcceleratorBannerText_Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.